Nyheter

Abonnementsavtaler til alle!

Vi begynner med noe nytt. Som eneste butikk i Norge får du nå muligheten til å abonnere på nye utgivelser av Pokémon TCG på engelsk og japansk i tillegg til Magic: the Gathering. Hvordan det fungerer lurer du kanskje på?

Få tilsendt nye produktlanseringer uten å gjøre noe.

Hva tenker du om det? Si gjerne ifra. Dette er nemlig for deg!


 

1. Velg betalingsmåte

Selve avtalen oppretter du i nettbutikken og velger ønsket betalingsmåte:

  • Visa eller Mastercard – kortet belastes automatisk når vi sender nye varer.
  • Betal senere med faktura fra Klarna – faktura sendes via e-post når vi sender nye varer.
  • Vipps – Du blir varslet via e-post om å manuelt godkjenne betalingen i nettbutikken vår hver gang vi forbereder oss på å sende nye varer.

2. Automatisk ordre

  • Vi oppretter automatisk en ordre i nettbutikken.
  • Betalingen autoriseres gjennom Klarna, eller manuelt av deg med Vipps.
  • Ta-da, så var det gjort!

Vi sender varene dine ved lansering eller noen dager før om mulig og det er først da pengene trekkes eller du får faktura. Japanske produkter forventes noen uker på etterskudd.

For engelsk Pokémon TCG og Magic: the Gathering kommer utgivelsene stort sett hver tredje måned og vi fornyer avtalen i tråd med dette, men litt forskjøvet vil det alltid bli ettersom utgivelsene ikke er på samme dag hver gang. Foretrekker du japansk Pokémon TCG, så kommer standard display stort sett en gang i måneden. Ved avvik vil vi ta kontakt og bekrefte før vi eventuelt fornyer avtalen manuelt.

3. Nyt kortene dine. Supert ikkesant?

Med en abonnementsavtale med Poku er det bare å lene seg tilbake og slappe av. Du går aldri glipp av en forhåndsbestilling igjen! Endrer du mening kan du når som helst stoppe avtalen. Avbestilling har ikke tilbakevirkende kraft, så avtalen stopper fra og med neste fornyelse. Er det en måned uten ny lansering skal du selvfølgelig ikke betale noe. Vi krediterer den aktuelle orden eller setter den på vent til neste gang.

Det tenkiske.

Vi må ta forbehold om godkjent betaling ved fornyelse. Dersom du ikke har dekning på kortet eller ikke lenger er kredittverdig i forhold til faktura fra Klarna vil utsendelsen bli forsinket inntil betalingen er godkjent på nytt. Du får beskjed om det skjer. Det kan også være mindre oppstartsproblemer underveis, men det skal vi klare å komme oss igjennom. Ved eventuelle prisendringer blir du varslet i god tid.

Gi oss gjerne tilbakemelding om hvordan du opplever tjenesten og om du har noen innspill. Takk for at du vurderer abonnementsavtale hos oss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *