Vi forsøker alltid å ha populære varer på lager, men mye av det vi selger kommer i svært begrensede mengder og gjerne bare én gang. Dette gjelder spesielt samlefigurer, bamser og TCG.

Dessverre har vi ikke alltid oversikt over når vi får påfyll på lageret. Så snart vi vet noe konkret vil vi legge ut produktet med forventet dato som forhåndsbestilling i nettbutikken.

Utsolgte produkter skjules fra oversikten i nettbutikken inntil vi vet om vi får inn noe mer, men de er fortsatt tilgjengelig fra ønskeliste og eventuell ordrehistorikk.

Bestiller du produkter før vi har dem på lager sikrer du deg et eksemplar som sendes så fort vi får det inn. Ikke vent for lenge ettersom de fleste av våre produkter kun er tilgjengelig i begrenset antall.

Normalt sendes forhåndsbestillinger dagen før lansering, men vi må ta forbehold om eventuelle forsinkelser inn til oss og andre begrensninger fra leverandør. Vær oppmerksom på at vi sender bestillingen når alle produktene du bestilte er tilgjengelig. Det gjelder også dersom bestillingen inneholder produkter med ulik lanseringsdato. Dersom du ønsker raskere levering av enkelte produkter ber vi deg bestille flere ganger.

Ombestemmer du deg? Ikke noe problem! Bare gi beskjed så avbestiller vi for deg. Vanlig angrerett gjelder selvfølgelig også for forhåndsbestillinger.

I utgangspunktet er det ikke mulig å endre en bestilling. Vi kan fjerne varer, men å legge til noe krever ofte ny autorisering av beløpet du skal betale. Det er derfor best at du legger inn en ekstra bestilling hvis du vil ha med noe mer.

Før bestillingen er sendt: Du kan avbestille varer som ikke er sendt ved å sende oss en tilbakemelding via kontaktskjemaet vårt.

Etter at bestillingen er sendt: Varer kan returneres for full refusjon innen 14 dager etter mottak. Du trenger ikke å begrunne returen, men varen må være ubrukt og komplett slik at den kan selges på nytt. Forseglede varer kan i utgangspunktet ikke returneres dersom forseglingen er brutt (herunder f.eks. boosterpakker og forundringspakker).

Returkostnader må du selv dekke, og vi anbefaler å sende med sporingsnummer slik at returen kommer trygt fram. Ta kontakt hvis du trenger hjelp.

Ordrebekreftelse sendes automatisk ut så snart vi har mottatt bestillingen din. Vær oppmerksom på at det kan være noen minutter forsinkelse. Sjekk også eventuell spam-mappe dersom det ikke har dukket opp noe innen 15 minutter. Send oss en henvendelse eller hopp på Messenger så undersøker vi hva som har skjedd og sender deg en ny kopi dersom den uteblir helt.

Vi er en liten, uavhengig bedrift og har ikke ressurser for døgnåpent kundesenter og fancy sentralbord. Vi fokuserer på å finne de kuleste varene, til de beste prisene og samtidig skape en hyggelig handleopplevelse – fremfor å være tilgjengelig på telefon innenfor gitte tider. Så nei – i utgangspunktet ikke, men det er uansett mye enklere for oss å hjelpe deg når vi får alle detaljene skriftlig.

Du når oss enkelt via Facebook Messenger og e-post om det skulle være noe. Vi svarer stort sett innen et par timer, alle dager.