Hva kan vi hjelpe deg med?

 

Trenger du å returnere noe? Selvfølgelig hjelper vi deg med det!

Det er smidig og fort gjort uansett årsak.

Jeg vil returnere noe. →

Ubrukte varer og uåpnede kortpakker (herunder boosterpakker fra Pokémon TCG, Magic: The Gathering, Dragon Ball Super Card Game, Final Fantasy TCG og Yu-Gi-Oh!) kan returneres uten problemer i 14 dager fra du har mottatt varene.

Du betaler for returfrakt og bestillingen refunderes via samme betalingsmåte som du brukte ved kjøp. Vi hjelper deg med returetikett om du trenger det.

 

Noe som ikke stemmer? Vi hjelper deg med det!

Ta vare på produkt og emballasje i mens vi finner en løsning.

Det er et problem med en vare. →

Skulle du være uheldig å motta en vare som er skadet, defekt eller rett og slett feil er det best å gi beskjed med en gang. Vi vil gjøre vårt ytterste for å utbedre problemet så raskt som mulig.

For TCG-produkter har flere av produsentene egne ordninger for å erstatte kort med produksjonsfeil eller skader og andre mangler. Magic: The Gathering. Pokémon TCG.

Endre en bestilling

Vi pakker så fort vi kan og det er derfor ikke alltid mulig å endre eller avbestille en ordre. Hvis du er rask og gir beskjed vil vi gjøre det vi kan for å hjelpe. Vær oppmerksom på at endring kan medføre noe forsinkelse. Svar på ordrebekreftelsen så ser vi fort hva det gjelder.

Utsolgte varer

Utsolgte varer vises normalt ikke i produktoversikten før vi vet om vi får inn noe mer. Da vil vi åpne for forhåndsbestillinger.

Kommer du over en vare merket som UTSOLGT er det ikke nødvendig å ta kontakte oss. Vi oppdaterer nettbutikken med forventet dato så fort vi vet noe konkret.

Alt om forhåndsbestillinger

Alle varer i en ordre sendes samlet når alt er tilgjengelig. Vil du ha varer med ulik lanseringstid kan det være greit å bestille hver for seg.

Når du forhåndsbestiller varer opererer vi med forventet på lager-dato. Forsinkelser kan oppstå, men det er dessverre ikke så ofte vi får informasjon om dette i forveien fra produsent og leverandør. Vi sender e-post når vi vet noe. Har du ikke mottatt noen e-post og forventet dato er passert er det ikke nødvendig å kontakte oss. Vi har dessverre ikke mer informasjon.

Vi hjelper deg gjerne!

Send oss en henvendelse via e-post, kontaktskjema eller Facebook Messenger. For at vi skal kunne behandle henvendelsen din så raskt som mulig ber vi deg sende én henvendelse. Takk!

Kontaktskjema







  • Ved å sende inn dette skjemaet vil informasjonen du oppgir behandles i tråd med vår personvernerklæring.


E-post

Du kan svare på ordrebekreftelsen din dersom det gjelder en eksisterende ordre, eller kontakte oss direkte via hei (alfakrøll) poku.no.

Vi svarer deg så snart som mulig og normalt innen neste arbeidsdag.

Messenger

Vi er tilgjengelige på Facebook Messenger mellom 12 og 17 mandag til fredag og 10-16 lørdag. Ellers svarer vi sporadisk når vi har tid.